Isnin, 18 Mei 2009

Pertemuan rahsia

jam berdetik lagi
masa berjalan tidak henti

aku sedang bersiap menuju destinasi utama
berjumpa dengan sang penduga

sempat kah masa ini
takut gagal lagi seperti masa lalu

tiba-tiba hati aku berdebar
dua jantungku bergetar
perasaan ku terketar

apakah dia sudah tahu rancangan aku?
mungkinkah dia setuju dengan aku?

aku sudah nekad
biarpun apa terjadi
aku akan teruskan

meskipun aku dimalukan
dihina dan dihukumkan

aku akan mencuba
aku akan upaya

hanya yang berkuasa menentukannya
rahsia ini akan kekal sebagai rahsia


-Malim Muda-

2 comments:

Pejuang orang melayu berkata...

pertemuan ne lebih afdal klu di buat di kedai kopi sambil makan nasi lemak haji din.. jom..jom..

H.E.H berkata...

Pejuang orang melayu
pertemuan ini akan dilangsungkan pada isnin..
debaran menanti, getaran tak henti